't is zover! Adiós! - Reisverslag uit Sint Kruis, Nederland van Maarten Hal - WaarBenJij.nu 't is zover! Adiós! - Reisverslag uit Sint Kruis, Nederland van Maarten Hal - WaarBenJij.nu

't is zover! Adiós!

Door: Maarten

Blijf op de hoogte en volg Maarten

06 Januari 2014 | Nederland, Sint Kruis

Morgen is het zover! Tas is gevuld en de meesten al de hand geschud. Tegen de klok van 18.00uur morgen vlieg ik samen met Martijn Scheppers voor 17 weken naar Argentinië. Na aankomst in Buenos Aires zullen we enkele dagen in deze naar het schijnt prachtige stad blijven. Daarna zakken we af naar het zuiden, in de omgeving Tandil, Balcarce en Mar del Plata. In dit gebied aardappelgebied zullen we een groot deel van onze stage doorbrengen. Daarnaast zullen we zo nu en dan ook wel in andere streken van Argentinië te vinden zijn. Het weer ziet er goed uit, dus we gaan er een mooie trip van maken! Via deze weg zal ik jullie proberen op de hoogte te houden van onze avonturen, en hoop jullie in april/mei weer allemaal terug te zien!
Hasta luego!!! (tot ziens)

• 06 Januari 2014 - 17:24

Lyndsey :

Maarten,

Ontzettend veel plezier en geniet ervan!
    Een ervaring om nooit te vergeten.

Groetjes Lyndsey

• 06 Januari 2014 - 17:35

Fam. Mussche:

Veel plezier!!!!

• 07 Januari 2014 - 08:08

Marian:

Hoi

Geniet ervan, heel veel plezier en steek er ook nog wat van op.

Gr Marian

• 07 Januari 2014 - 09:15

Eline:

Heel veel succes broertje!!!
    Geniet ervan, maak veel plezier en voor je het weet ben je weer thuis.
    Ik ga je missen!

xxx

• 07 Januari 2014 - 10:41

Gerrit En Iris Van Hal:

Maarten

Nog eens veel succes, geniet ervan en kom heelhuids weer thuis

• 10 Januari 2014 - 10:56

Luc En Carolien Van Waes:

Heel veel plezier gewenst!
    Dat gaat onvergetelijk worden. Super!

• 01 Maart 2014 - 15:01

Bart En Jannie:

Hey ooooooooooom Maarten
    Want zo heet je nu natuurlijk nog gefeliciteerd en kom nu maar vlug kijken naar jou neefje. Hoe gaat het daar hier alles o.k regen genoeg. Je bent nu al zo'n beetje halfweg. Wij hopen dat je al veel indrukken hebt opgedaan en wie weet kun je deze hier ook uitvoeren. Carnaval is hier begonnen ik weet niet of dat daar ook al is begonnen en is dat het zelfde als hier of??????????geniet nog van de komende tijd en veel succes.groet Jannie en Bart